wohooow 16 besökare

Mohahaha. Jag som trodde att ingen läste eller ens hade sett min blogg? jaja det är ju bara kul :)
Tog en mysig bastu med älskling förut, täääänkte ta ett litet smygkort men batterierna var slut och sen satt ju snyggingen naken i bastun med så skippade det ;)

"polisman släpptes efter förhör" - hur fan kan du göra som du gör? har alltid vetat att det har varit något fel på dig. låt dom vara. Du är en sjuk sjuk människa. det finns folk till allt, verkligen ALLT!

Bra tv-kväll idag eller vad? på tal om kassler som jag brukar säga.
19.30 Vänner
20.00 Gossip Girl (sjukt bra avsnitt idag!)
21.00 I huvudet på Gynning (kan bara inte låta bli att kolla på människan, hon blir ju bara roligare och roligare)
22.00 Rules of engagement (duger när att ha på när man packar väskan, borstar tänderna m.m)
22.30 Brothers and Sisters

Jag har en favorit. Och det är en ansiktskräm ifrån Garnier. Fresh heter det. Rekommenderas vill jag lova. Den gör inte huden kladdig utan verkligen len. Man känner sig fräsch. 54.50 :- på H&M, Åhlens m.m
Och sen såklart bästa hårsprayen ever.. got 2 be 2 sexy :) luktar hallon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0