torsdag

Vaknade upp hos älskling, som jag gör ganska ofta men tröttnar aldrig :)
Igår så fixade jag till min engelsk och idag fick jag VG, ftt nice.
Var ute med Wallyboy när jag kom. Kul att se lite av den där pricken igen. Fest i helgen hos Hallström.. ska väl bli skojj, hoppas att allt blir lite roligare den här gången. Får väl ta med mig Ipod just in case.
Just det, får ju träffa Häggis igen efter typ 1 månad. Människan har hållt sig borta länge nog nu tycker jag.
Min älskling är goulli, hmm. vilken bra inlägg detta blev. haha. Bilden på badkaret är det som ska stå hemma hos mig ngn gång i framtiden. Skönaste ever!!!

Nu ska jag på lektion.

 

Kommentarer
Postat av: Zarah

haha ta med sig ipod på fest? :P KUL

2008-03-06 @ 16:14:16
URL: http://barazarahs.blogg.se
Postat av: emma

ååh vilket underbart badkar! :P

2008-03-17 @ 23:08:12
URL: http://emmariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0