tisdag

Hade sovmorgon idag, åt frukost med lillsyrr och mamma faktiskt. Ganska så mycisgt eftersom det inte sker allt för ofta längre. Satt uppe jättelänge igår och pratade om allt möjligt med vänner, kollade på CSI NY såklart coh sen CSI :)
Dagen idag ska bli bäst, etfersom min cykling till bussen var mindre rolig. Trodde att det var ganska skönt väder ute alltså inte så kallt men jag hade fel, det var snorkallt och båda cyklarnas växel hade frusit fast i 1:an. Och eftersom lillsyrr är sjuk så var jag tvungen att cykla. Tog mammas cykla och började trampa men kom inte så långt efter nedförsbackan så jag insåg att kedjan hoppat MORR! Tog då min cykel istället och gelèn i sadeln hade frusit till is så var tvungen att hämta min sadelmuff och då vart allt lite bättre. Glömde mössa med så fick sätta min scarf snurrad runt huvudet och sedan ner runt halsen och sen på med luvan och dra åt. HAHA, såg nog måttligt ful ut.
Jaja, sitter nu och läser samhällskunskap och på tal om annat så klarade jag italienskan igår :D SKÖNT att ha det avklarat.
Idag ska jag träna, kondition och armar mest. Liiiite ben med. Tänkte ta en joggingtur oxå på rullbandet. Med min älskling(i-pod). Den gör mina dagar bättre, älskar ju nämligen musik. Lade in nya låtar igår med, dom ifrån melodifestivalen 2008. Charlotte Perelli var ju över förväntan!
Träffade Lajsi nyss med och hon gav mig två tröjor som hon haft i skåpet huuuur länge som helst och hade dom tröjorna i början av 1:an vilket innebär att båda är för gamla och omoderna för att använda. Känns ju toppen.

Ikväll blir det att basta och bli ren med älskling men måste ju vara klar prick klockan 20.00 för att kolla på Gossip Girl och helst innan det vänner :) wonderful.

Ha en bra dag! Puss

    skulle gärna vilja ha tillbaka min tröja nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0