due!

Dagen har varit toppen som alltid nästan iaf. Ännu en underbar vårdag har jag spenderat ihop med min älskade pojkvän. Jag kan inte förstå hur vi kan ha såå roligt tillsammas hela tiden?! underbart är det. Har inte skrattat såhär mycket på läääänge. Hände saker som aldrig hänt förut.

Sitter förtillfället och kollar på outsiders och inser att jag skulle nog kunna tänka mig att bli obducent. Kanke inget "fräscht" jobb men jag tror det är interessant att se hur kroppen ser ut och hur vapen, knark och sånt kan skada kroppen. Jag menar världen behöver ju obducenter no matter what!
Men ett favorit program har jag och det är VÄNNER, det slår alla komedi serier :)
Något som jag undrar massor är när älskade desperate housewives ska komma tillbaka och förgylla mina och även många andras Tv-dagar?

Ska kolla på CSI NY oxå klockan 21.00 det är något som med tilltalar mig och tänker jag efter så gillar jag massor med tv-program. haha.

Nu ska jag kolla bilddagböcker ;)

4 sekunder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0