torsdag+fredag

Min torsdag var bra, lugnt och skön. Hann med massor av saker som jag skulle göra, typ allt förutom att plugga till mitt prov. Men det gick skapligt iaf. Tränade med Ronja och Crille igår, kondition och ben : ) riktigt skönt. Sen åkte jag med mamma och storhandla.. då får man lite saker iaf, skönt!
Åt mina älsklingsflingor idag till frukost. Kellogs med red berries! + en mumsig skinkmacka.
Idag har jag och alexandra pratat och Kina.. Vi funderar på att åka dit och ha våran prao i trean ihop.
Min syssling/alexandras bror bor i Kina förtillfället och i typ 2 år till.. Så vi tänkte söka praoplats på H&M i HongKong och ta färjan morgon och kväll tillbaka till Tony och bo där..Hoppas verkligen att vi komemr iväg! Skulle vara en resa för livet. Kina har alltid facinerat mig med deras korta kines kvinnor, deras språk, mat.. kinas vardag.
Någon stor skillnad mellan våran vardag tror jag. Ska bli intressant om vi kommer iväg! Hoppas (A)

Ikväll ska jag vara hemma med familjen och vårat "stödbarn" som kommer till oss var 3:e helg och sover för att hennes föräldrar inte orkar med alla barn som har. Sliter på dom och deras förhållande. Så söta Melina 4 år kommer till oss och leker med min lillasyster malvina 2,5 år :) Ska äta en skitgod pizza ikväll som jag fick smakprov på igår i ekholmens centrum. Pizza Ristorante.. den där reklamen när en tjej och en kille sitter på en bro och äter och hon släcker ljuset på bordet med en "porrig" blick ;) haha. Den var iaf jättegod!

Drömde en jättekonstig dröm inatt, bla att jag och alec satt och rökte cigarr på en trappa och att jag tyckte att det var gott :S haha mysko. Hoppas att jag får träffa min älskling ikväll trots att hans faster m. familj är där på besök ifrån göteborg. Min älsklingsstad. Dit ska jag flytta :D någon gång iaf. Till Västra frölunda.. Frölunda förlorade igår... vad har hänt med världen asså? lägger in bilder på skorna jag ska köpa på lördag : ) helt vanliga. och min lillasyster..

min älskling är bäst <3

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0