torsdag

Godmorgon, Idag var det en annorlunda dag, jag var inte sviiintrött när jag vaknade. något paff! Drömde dock om allt möjligt inatt. Men sov gott iaf : ) kollade på top model 9 igår, det var bra even though bianca och saleisha bråkade hela tiden. "black bitches" så att säga :D hade en trevlig dag igår, besökde inte syskonen dock. Kom lite emellan, kanske kan åka dit en stund efter iv-valet imorgon. Tänk att det redan är fredag imorgon? ska bli superskönt. Helgen är väl inte så planerad. Lördag blir det stan med alex, ska köpa ett par nya sneakers. Vita, sköna och underbara : ) Och just det , ikväll ska jag laga mina favoritjeans.. haha får väl se hur det går!
Förtillfället sitter jag i datasalen ensam i skolan för jag åkte med min granne Ingemar idag! Han är tidig på morgonen och kör fort så var här redan 10 i 8.. tidigt tycker jag.
älskar dig alexander, du är det bästa jag har <3

 
haha, han är ju söt synd att möjken och tallriken och det syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0