tisdagens sysselsättning.

blev inget hemmaspa igår för jag orkade inte. jag var trött och ville ladda ner musik så jag kan lyssna på min älskade musikspelare(ipod).
men jag köpte en ny jacka igår, väldigt nöjd för den är så skön. mudd både i armarna och i kanten längst ner. Fin vårfärg, lite gröngrå sådär.
men jag har fått reda på att den bara säljs i butikerna så det blev ingen bild. för no OUTFITS på den här bloggen. mohaua. Hade jag haft dom så skulle dom ändå inte vara vackra vill jag lova.
Sov över med min älskling inatt, han betyder så otroligt mycket för mig.
Tränade igår med, kondition och armar. Vaknade med en gullig träningsvärk precis där framför armhålorna typ :P hoppas det försvinner till träningen imorgon. Känns riktigt skönt att jag har kommit igång igen nu efter jul och så, det vart ju säkert ett par kilo där för godisförbudet försvinner ju bara just då utan att man gör ngt!
GossipGirls var ju grymt bra igår iaf : ) fast ingen slår F.R.I.E.N.D.S <3
Idag blir det ju att fixa naglarna, får hoppas att mamma kan offra lite tid och fixa dom.
Fransk manikyr hoppas jag på men det kanske inte blir så snyggt när man har 3 långa naglar typ och resten korta.
slänger in en bild på den finaste klänningen med, plus ett par skor som jag vill köpa till sommaren.  men deras hemsida var ur fuktion så att säga men dom finns på dna. Ett par mörkgröna pumps med öppen tå.
Tror dom skulle passa klänningen som jag aldrig kommer att få : ) och ens få in min kropp i, haha.
GRYMT BRA FILM. måste ses. försoning.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0