onsdag

Vaknade bredvid med myssugen älskling imorse, vilket jag inte riktigt hade tid med etfersom att klockan pep "visst" lite senare än vad den borde. men som tur var så fixade han frukost så att jag kunde fixa mig.
Har nya jackan idag och den känns hur skön som helst. Tycker om färgen skitmycket.
Ska se om jag kan fixa en bild, fast ingen läser mig blogg. Det ser bara bättre ut med en bild : )
Hoppas att Tim kan börja blogga lite igen. Men har ju Leyla att kolla på, Fia och Kims med!
Sen finns det ju alltid roliga att läsa på mest aktiva! Idag ska jag åka hem till pappa och träffa syskonen. Vilket innebär min halvbror liam och 2 låtsassyskon som heter Linn och Erik. 11 och 9 år!
Pappa jobbar i Vetlanda i veckan så honom ser man inte mycket av i veckan.
Jahaja, dags att återgå till.. något annat :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0